🛠️ Stoc și acces prețuri în timp real 🕒 Comanda înainte de ora 15:00 si livram in 24 ore

Tel: 0752 222 702 Cere oferta Tel: 0752 222 131

CASA VERDE 2023

Informare program CASA VERDE 2023:

Obțineți documentele din timp!

Vă veți înscrie SINGURI pe platforma AFM, conform calendarului afișat ​

AFM a publicat în data de 17.05 un tutorial video privind procedura de înscriere (click pe Manual inscriere) în programul Casa Verde 

În data de 03.05 Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) a publicat calendarul de înscrieri și fondurile disponibile pentru persoane fizice și unități de cult, după cum urmează:​

  • 19 mai, ora 10:00 - Regiunea București Ilfov - 4.993 proiecte
  • 24 mai, ora 10:00 - Regiunea Centru (judeţele Alba, Braşov, Covasna, Harghita, Mureş şi Sibiu) - 12.253 proiecte
  • 29 mai, ora 10:00 - Regiunea Nord Est (judeţele Bacău, Botoşani, Iaşi, Neamţ, Suceava şi Vaslui) - 13.974 proiecte
  • 6 iunie, ora 10:00 - Regiunea Nord Vest (judeţele Bihor, Bistriţa-Năsăud, Cluj, Sălaj, Satu Mare şi Maramureş) - 12.001 proiecte
  • 9 iunie, ora 10:00 - Regiunea Sud Est (judeţele Brăila, Buzău, Constanţa, Galaţi, Vrancea şi Tulcea) - 10.620 proiecte
  • 14 iunie, ora 10:00 - Regiunea Sud Muntenia (judeţele Argeş, Călăraşi, Dâmboviţa, Giurgiu, Ialomiţa, Prahova şi Teleorman) - 14.045 proiecte
  • 19 iunie, ora 10:00 - Regiunea Sud Vest (judeţele Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt şi Vâlcea) - 8.715 proiecte
  • 22 iunie, ora 10:00 - Regiunea Vest (judeţele Arad, Caraş-Severin, Hunedoara şi Timiş) - 10.024 proiecte
  • 27 iunie, ora 10:00 - Unități de cult - 875 proiecte​

Pentru depunerea proiectelor, am luat în considerare doar prima zi de înscriere (deși sunt alocate 3 zile lucrătoare/regiune). Având în vedere interesul ridicat pentru program și că se alocă fondurile pe principiul "primul venit, primul servit", estimăm că acestea se vor epuiza rapid.​

Revenim cu informații privind crearea conturilor pe platforma AFM și procedura de înscriere, când sunt disponibile.​

Puteți consulta varianta finală a Ghidului de finanțare. ​

Toate documentele trebuie să fie valabile la data înscrierii în aplicație.​

Dacă sunteți interesați să vă înscrieți, vă recomandăm sa obțineți și să pregătiți din timp următoarele documente:

  • Act de identitate solicitant (adresa din cartea de identitate trebuie să coincidă cu adresa imobilului unde se dorește implementarea). Nu se acceptă viza de flotant la adresă. Termenul de schimbare a cărții de identitate este de 10 zile lucrătoare de la depunerea documentelor la Direcția de Evidență a Persoanelor. 
  • Extras de carte funciară din care să rezulte dreptul de proprietate asupra imobilului construcție pe care se va implementa proiectul (este valabil 60 zile de la emitere). Se poate obține online și costă 20 lei https://epay.ancpi.ro/epay/SelectProd.action?prodId=1420 
  • Certificat de atestare fiscală privind obligațiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului, de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanțelor Publice (este valabil 90 zile de la emitere). Se poate obține online de la ANAF www.anaf.ro (dacă aveți SPV) sau fizic de la ANAF. 
  • Certificatul de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale și alte venituri ale bugetului local, emis pe numele solicitantului de către autoritatea publică locală în a cărei rază teritorială aveți domiciliul (este valabil 30 zile de la emitere). Unele primării eliberează acest document online. 
  • Dacă adresa din CI este scrisă diferit față de cea din extrasul de carte funciară (de exemplu lipsește strada, numărul, etc), trebuie să obțineți o adeverință de la primărie care să ateste adresa la care locuiți și să menționeze numărul cărții funciare (Descarcă Model
  • Copia cărții funciare colective, doar pentru imobilele tip duplex (se obține doar fizic de la OCPI). De exemplu, pentru un imobil înscris într-o carte funciară cu număr de tipul xxxx-C1-U2, este necesară copia cărții funciare colective.

Pe lângă încărcarea documentelor obținute, înscrierea pe platforma AFM presupune și completarea unui formular ce conține următoarele câmpuri:

Adresa de email
Nume
Prenume
Serie act de identitate
Număr act de identitate
Valabil de la
Valabil până la
CNP
Adresa de domiciliu (localitate, strada, număr)
Județ (se va selecta din listă)
Telefon​

Pentru a nu pierde timp important la înscriere și pentru a evita eventualele greșeli, vă sfătuim să vă scrieți și salvați toate aceste informații într-un fișier Word, din care să le copiați în momentul deschiderii sesiunii. Astfel, veți economisi timp important la înscriere.​

Atenție! Întrucât nu vor exista solicitări de clarificări, asigurați-că că documentele înscrise sunt corecte și complete, iar informațiile solicitate sunt introduse corect.

FII LA CURENT 
CASA VERDE 2023
Lasă-ne datele tale de contact în formularul de mai jos și te vom ține la curent referitor la pașii privind înscrierea în program

TRIMITE